joi, 3 ianuarie 2013

Nerăbdarea e născută din Egoism


Răbdarea  = cuvântul asupra cărui meditez mult în ultima vreme.
De ce oamneii au nevoie de răbdare?
Pentru ce să rabzi un sistem corupt, un vecin alcoolic, un coleg diferit de alţii,
un frate sâcâietor etc.
Adesea răbdarea se revarsă peste malurile ei, când este atins eul nostru. Acest lucru l-am observat după persoana mea. Am unele calităţi, persoane, lucruri la care ţin mult:
-Am un Dumnezeu pe care-l iubesc.
-Am o familie.
-Am un club de fotbal al cărui fan sunt.
-Am părerea mea etc.
După cuvântul „Am” v-aţi dat seama asupra cui se răsfrânge acţiunea. Atunci când cineva zice de rău despre cele enumerate mai sus eu mă aprind. Poate nu încep să dau din aripi şi să deschid gura cât se poate de tare. Simplu, mă aprind din lăuntrul meu şi încep să ard în mânie.
Nerăbdarea naşte ură, iar ura este o otrava care acţionează negativ asupra păcii noastre interioare.
Deobicei după ce permit sentimentelor de nemulţumire să ia conducerea asupra mea. Spun lucruri pe care le regret mai târziu. Şi aceste lucruri nu-mi permit să dorm liniştită, căci pacea mi-a fost furată.
Adesea mă gândesc „Oare merită să port în mine nerăbdarea şi neiertarea?
Nerăbdarea şi ura merg mână în mână şi-mi fură alte calităţi la care ţin mult mai mult decât la clubul de fotbal sau la mândria mea. Ele-mi fură: dragostea pentru aproape, pacea interioară, înţelepciunea dată de Dumnezeu şi relaţiile mele cu cei din jur.
Aleg în anul 2013 să-mi repet neâncetat sau cât de des voi putea „Prin răbdarea voastră, vă veţi câştiga sufletele voastre. Luca 21:19
Atunci când nu mai ai răbdare pentru cei din jurul tău, poate este doar o singură persoană nu are importanţă. Gândeşte-te la tine, câţi oameni din jurul tău îţi rabdă zilnic caracterul? Sau mai bine te-ai gândi la Dumnezeu care are o îndelungă răbdare faţă de tine.
Rabdarea este medalia nobleţii.
Oamenii ce au răbdare sunt puternici.
Doar un om ce are răbdare a făcut cunoştinţă cu înţelepciunea.
Martina Artene




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu