duminică, 20 ianuarie 2013

Sunt BOGATĂ

Cu cât mai mult înaintez în timp cu atât mai bine înţeleg cât de bogată şi binecuvântată sunt.
În ultimile zile am înţeles că mulţumirea se învaţă în nevoie. Înţeleg să sunt unul dintre cei mai fericiţi oameni de pe pământ. Am o familie ce mă iubeşte. Poate nu-i am pe cei 7 fraţi pe care i-am dorit atât de mult. Poate nu-l am alături pe tata care să mă laude pentru succesele mele. Poate nu mai am popularitatea din liceu în rândul colegilor. Nu mai joc baschet şi nimeni nu-mi mai strigă numele atunci când mă aflu la un pas de finiş. Poate nu mi-am cumpărat lucrurile pe care le-am crezut esenţiale pentru vârsta mea.
Însă la sigur am mai mult decât cei ce au mai puţin ca mine!
Sunt cel mai fericit om
în momentele în care tapez aceste rânduri. De ce?
Alături îmi este mama mea care astăzi a atins o vârstă frumoasă de...de cât nu vă zic.
Pentru că mama mea este mereu tânără şi frumoasă. Şi rămâne a fi o Mamă Super. De ce? Pentru că nu m-a netezit pe cap la fiecare finiş atins. Însă ea continua să-mi strige numele şi să mă încurajeze să merg mai departe. Şi-n plus şi-a jertfit viaţa pentru mine şi pentru cel mai frumos omuleţ din viaţa mea, fratele meu. Anume despre el vreau să vă spun. El e cea mai frumoasă binecuvântare a mea. Mare minune este să ai alături un omuleţ cu care să te cerţi, iar în scurt timp să te împaci. Pe care să-l admiri în sinceritatea sa. Copiii uneori sunt cei mai buni profesori ai noştri. Ei ştiu să iubească sincer, curat şi necondiţionat.
Lista fericirilor continuă. Am cei mai scumpi şi devotaţi prieteni. Care mă acceptă aşa cum sunt. Şi-mi spun direct când eu greşesc. Sunt mulţumitoare pentru astfel de oameni.
Şi cel mai important este că am ochi. Am ochi care pot să vadă ceea ce unii din nefericire nu observă. Sunt fericită pentru că sunt sigură de ziua de mâine. Şi sunt sigură de viitorul meu şi al celor pe care-i iubesc.
Ce poate fi mai frumos decât să ştii că eşti important pentru familie, prieteni şi pentru această lume. Lume, pentru că Dumnezeu m-a creat cu un scop. Şi eu sunt gata să-l îndeplinesc.
Cam aceasta este lista fericirilor mele pentru ziua de astăzi.

- Şi acum spune-mi de ce tu eşti fericit?
- Pentru ce ai putea să mulţumeşti?
Martina Artene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu