vineri, 12 aprilie 2013

O greutate Veşnică de slavă



Atunci când venim în prezenţa Lui Dumnezeu şi-l acceptăm pe Hristos ca Domn şi Mântuitor avem o bucurie nespus de mare, bucuria mântuirii. Însă nu după mult timp vin şi valurile de încercările peste noi. Şi viaţa de Creştin se trasformă într-o luptă asiduă împotriva deznădejdii şi a răului.

Sunt lucruri pe care Domnul le îngăduie în vieţile noastre: crize financiare, boli în trup, pierderi materiale şi dureri morale. De ce se întâmplă toate aceste lucruri? Personal când îmi pun această întrebare îmi amintesc de Iov şi de încercările lui. De omul care a pierdut totul şi nu s-a dezis de Domnul.
Îndată după ce-mi amintesc de Iov, mă gândesc la mine. Cum reacţionez eu în memente dificile, poate atunci când am boli în trup? Sigur ca un om neputincios: încep să mă jelesc şi chiar poate să cârtesc împotriva lui Dumnezeu. Apoi sunt tentată să mă întreb de ce? Răspunsul care îmi vine adesea şi pe care vreau să vi-l trasmit se găseşte în 2 Corinteni 4:17 "Căci întristările noastre uşoare, de o clipă, lucrează pentru noi tot mai mult o greutate veşnică de slavă."
Când citesc acest verset îmi amintesc că în adevăr, pe acest pământ suntem trecători şi nu facem decât să ne câştigăm mântuirea şi să ne culegem o comoară acolo sus în Ceruri. De aceea merită să simţim durere în trup şi să trecem prin greutăţi. Doar dacă toate aceste lucruri ne fac mai buni şi ne apropie de Cer. În acest caz sunt gata să suport durerea şi să Binecuvântez pe Domnul chiar şi în cele mai mari greutăţi.


Vă îndemn în această zi să ne gândim la toate durerile şi greutăţile noastre şi să mergem la schimbul valutar a lui Dumnezeu şi să ne imaginăm cam cât ar cântări aceste greutăţi în Împărăţia lui Dumnezeu.
Lăudaţi pe Domnul şi în greutăţile voastre, mulţumiţi pentru lacrimi şi pentru dureri. Căci Domnul ştie de ce le îngăduie în vieţile noastre.
2 Corinteni 4:17
"Căci întristările noastre uşoare, de o clipă,
lucrează pentru noi tot mai mult o greutate veşnică de slavă."

Martina Artene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu